Boka båtresa bilsport. Ny rutin

Att boka båtresa Rally/RSB/Folkrace med GMF BIL

Bakgrund : Bilsporten har fått mer rabatt på båtresan. Därför har vi lite nya regler 2024 för att boka.

Idrottspris:

Genom att vi är med i Idrottens Ö så får alla som vill en rabatt på ca 25% på ordinarie ”Pris för Gotlänningar”. Man kan boka själv men måste göra det via Destination Gotland idrottsresor tel 0771-22 33 50 eller på mail    idrottsresor@destinationgotland.se. Då kan man inte få del av sponsorpotten.

Extra sponsorpott

DG sponsrar idrottens ytterligare med ytterligare ca 25%. Det är en begränsad pengapott så det kommer att göras en avstämning per 30/6 2024 och även senare under hösten. Boka den här vägen så pengarna ”går åt”.  OBS !

För att du skall kunna utnyttja detta MÅSTE du låta Anette Westöö boka hela din båtresa. Du kontaktar henne på  anette-westoo@hotmail.com  eller telefon 073 141 51 23

Gotlands MF:s Bilklubb c/o Anette Westöö, Baldersgatan 13 K 62145 Visby

Tel: 0731415123 E-post: anette-westoo@hotmail.com